Saturday 7 July 2012

Once Upon A Time

alamak ! what the hell on this todayyy ?? ! wahhhh beb ! kemarik n hari ini . oh tidakkkkkkkk !
heheheh . takl faham tak faham tak faham ! why ? hihhihxxxxx . mmuuahhh ! miss that time .

15. 06 . 2012
jumaat lepas . paling membosankan tapy best beb ! hihihxxxx . setiap jumaat kan orang bukan muslim berkumpul at kantin right ? dah la smpai 10.30 palk tu . tak cam HOT plak buntut kite kite kite semua tapy have a fun time that . heheh

aku dengan kawan aku ( EBEK ! )

i take Capital F . her take Capital R . ^^ . saya bergurauan senda dengan Dia <3 saya sayang Adelenna bau taik ! heheeh . that my girl / my world all about her . i love you dear ! . hihixxxx . yaaaaa masa itu kita pertukaran pasangan dengan selamba nyeeeee , hihixxx . aku aku aku kan main cubit-cubitan awww . sweet . :P wuekkk kau ade ? [ elehy kau , aku setiap kali calling awww . malam plak tu . eleyyyhhhhh ! hahhaah , jelaous ar tu .] wuuekkk , ebeekkk arr bao taik .[ pluren bao kemik . hehhee .

21.06.2012
kemarik ! masa pendidikan moral . pluren , kenny , ebek n deswen . hihixxxx . cigu Hersy Chress Harry ajar pendidikan moral then suruh hafal lagu Keranamu Malaysia . dah hafal-hafal tba-II plak si Kenny gie Jalur Gemilang . ! HAHAHAH ! . dah oke dah mula-mula tu and then lirik Jalur Gemilang plak yg mincul . masa yang meluangkan jadi gila semua ! HIHIXXX .... I LOVE YOU GUYS !

07.07.2012
cantikkan tarikh nie ? HAHHA , ade something beb . that is SPORT DAY ! khas untuk semua orang . huhuhu ! pembarisan semua oke time paling suka tengok bab-bab PKBM , KADET POLIS , ST JOHN N KRS ! hehehhe . seronok tapy hujan . abz dah semua basah siot ! . hihihixxxxxxx . dah balik tu trus tido plak sebab penat agak nyeee kodd ?? ( maybe ) ......