Sunday 29 July 2012

Hate Him !

aku fikir dialah yang aku cari selama ini , tapy ternyata bukan . buat masa sekarang aku ingin keseorangan tak mao datang sesiapa mana-II laky sebab hati aku cukup penuh dengan kekecewaan ! please leave me alone . nobody else .

Dulu Alex tinggalkan aku secara tiba-tiba , Sylester , Elia , Edin secara paksa aku couple . tapy dengan Zed tak ingin kata apa-apa dari dia . Zed memang baik orangnye just aku jer yang tak baik dengan dye . aku yang selalu marah-marah dye , slahkan dye setiap ada percubaan datang . bergaduh-gaduh tak henti-henti , perasan marah tak terkawal dan perasaan benci itu muncul ? 
oh tidak !

aku tak tahu lagi mao kata apa-apa dalam perhubungan ini Zed . kau dah ckup banyak korban kan untuk aku selama ini , thanks your support of me and this today . 

frezelt can't together witj vanessa .