Sunday 17 June 2012

Tawin Tawing Tawing

okayyy kali nie laen cerita . =.= ! tak sangka seorang budak baru form3 nak mtk couple dgn aku ? then tiba-II missing of me ? yunnccckkk ! please i tak ade texting dgn u punn . ops ! nope la bukan cam tu la . biasa la baru berkenalan biasa-II jer kan ? yg budak nie laen ia ia ia MELEBIHI !itu yang aku tak suka dgn dyeee ! maaf anda bukan untuk saya sebab saya taken dgn Capital F . ^^ . borang sudah hilang ! sudah dibakar ! sudah tak wujud lagi  !sejak 01.01.2012 . ^^ . hanya Dia :*


okayyy sejak ini aku terasa rindu dengan Frezelt . ops ! hihixxx . that is i wanna shared something about him . Frezelt Fenady itu la nama ia . baru berumur 18 tahun . huhuhu ! Dia masih bersekolah di Tingkatan 6 . sambung belajar 2 tahun setengah at Selangor . fuhyy ! so far awayy dear . Dia seorang yang laen dari lelaki yang saya kenal . F baik , kacak , pandai and pandai memikat hati orang . HAHAH ! . yang aku SPM 3A . hihixxxx . tumpang gembira juga sayanggs ! i love you so much . ermmmmm . uhhh ? nak tahu juga erkkk siapa pikat siapa ? hihixxx . keep smiley :D 


okayyy here . dengan ini aku mengisitrahkan F dengan V together gether . alaaaa hai gediks nyeee ayat , tak bole goo ! tahun lepas Seluruh Semenanjung Malaysia Seventy Day Adviest Chruch ade buat Perkhemahan BM Kem . ^^ . masa tu buat at Negeri Sembilan , 3 hari 2 malam . ( kejap nyeee aryy berlalu ,! ) at the last day baru masing-masing bertegur . aduhh ! sebenarnya Dia minat saya , saya pun minat dgn Dia juga ^^ . so dengan muka tak tahu malu nyee saya la yang dialu-alukan dapat number fon . huh ! dasar lelaki pemalu ! . saya pun malu awww masa tu . tapy benda dah terjadi . hihixxx . itu hanya bernasib jerr dapat taexting-texting . texting jerr kott masa tu . tak dapat dengar suara Dia pun . (  :(   ) 


btw masa tu , saya masih sayangkan EX-Capital A . well ? siapa tak sakit atyy secara tiba-II ditingglkan ? tahu kan cerita saya dengan ehem-II itu dulu . okayyy dah ! FULLSTOP . hubungan tergantung . and masing-II menganggap " PUTUS ' okayy bagus la tuh , lebih baik kau dengan dunia kau , dunia aku dgn dunia aku . ! luahkan perasaan kejap huh ! okayy aku sedkit demi sedikit sudah bisa melupakan kau . tapy kenapa kau still dalam ingatan aku ? perlu ke aku nak berkawan dengan kau yang tak erti jaga perasaan orang lain ?aie ? kenapa aku kesini plak certa nyeee . aduh ! sorry soryy sorry guysss . mulai sekarang aku dah tak salahkan kau lagi sebab ada hal-hal masing right ? okayy just be cool ^^ .


okayy at maner tadyy ohhh Frezelt ! bulan 10 sampai bulan 12 asyik texting jer right ? boring la kan ? ^^ . bulan 11 saya balik kampung meraikan Christmas at sana . hmmmmm ! masa dah balik kem tu semua texting one by one . - Hai ! nie Frezelt kha ? - ohhh tidakk ! memalukan =,= ! . and then Dia text saya ohhh lega nyeee . hanyya mampu senyum jerrr - ohh heyy . sapa yaa ? * saya Vanessa . Fioren Vanessa . ^^ * - nice name . i like it <3 . * hihixxxx thanks awwww ! * :D . bertanye khbar , bertanya tempat tinggal , asal , form ? , and the lastly account Facebook o.0 ! hhehehe . memag orang pening hihixxxx . sebab account facebook ade 3 ^^ . heheh . saja nak buat banyak-II . 


account facebook    account facebook II    account facebook III
* Lee Song Kye *    * Lee Song Kye II *   * Floren Vanessa *


account Lee Song Kye sebenarnya ade buat Fake Relationship with Alexander Aeprillio .          Frezelt Fenady tertanya-tanya : alaaaa , dah ade yang punye rupanyeee , malang nyeee ! / HAHAH ! SEWEL YOU DEAR ! hmmmmm . kalau Vanessa ade yang punye kenapa Dia nak texting aku selalu ? alaaaa layan jer laaa . hehehe ! i love you sayanggsss ! o.0       o.0       o.0    
...................................................................


bertuah saya dapat berkenalan dengan awakk sayangsss . dua aty jadi satu . kaula yang seorang dalam hati ku selama . hanya kaulah di mata ku . nuan mhe ambai empraja mata ^^ :* . bunga pengrindu ngerembai enda badu enda lebu tua bepanganpengerindu udah ditanggam ^^ 


. i love you so much . but we so far away . no matter change my hearts just God know how much i love you . thanks Jesus . thanks you because you blessing we relationship for on this today .


will you stay , will you stay forever . how do i live without the ones i love ? time still turns the pages of the book it's burned places and the time always on my mind i have so much to say bit you;re so far away . i like this word ! avenged sevenfold band ! ^^ .\


tuhan hanya satu pintaku padamu jagalah ia saat ku jauh dari sisinya ku buntuhkan orang yang tulus padamu tapi ku tingglkan  dirinya  saat aku berjumpa ku sendiri dan ku lelah ku merindukanmu sayang dan lagi rasa hampa selimuti diriku tak seorang pun disini yang menemaniku
masa indah saat ku bersamamu dan poret dirimu akan iringi hariku .


dear God the only one things i ask of you is told her when i'm not around , when im much too far away . we all need the person who can be true to you i left her when i found her and how i wish i'd stayed  { cause i'm lonely and i'm tired i 'm missing you agin ohh no . once agin } 




                                                     - fv always togther -