Friday 22 June 2012

Such A Life

apakah semua ini ? kenapa harus begini ? bersalah sangat kha kita mahukan rapat retionship dengan seseorang itu ? huh ! sejak kebelakangan ini banyak yang menimpa aku . tapy aku bersabar walpun itu menyakitkan aty aku dan tak boleh lupakan dalam seumur hidup aku . apakah semua ini ! ? aku masih muda untuk lalui keadaan ini . patutkah aku membahagiakan adik kesayangan ? aku terlalu sayangkan adik aku sampai-II pun inginkan aku bahagia sperti Dia .

maafkan saya . =.=

kdang-II baik , kdang-II ingin membalas dendam terhadap seseorang . makin ramai orang melalukan kejahatan makin kurang orang melakuan kebaikan . patut la sifat seorang kian berubah kerna tiada berbudi bahasa , mulia , bersyukur , sopan dan kebaikan untuk diri sendiri . orang yang melakukan kejahatan lebih rela suka snggup dengan perbuatannya itu . orang baik lupakan perbuatan baik . sebab tu la setiap orang ada balasan nyeee beb . ! senang ar awwww . tak perlu ingatkan orang , diri sndri pun dah tahu apa sebab nyaaa kayyy ! such a life !

aku tak suka hidup melakukan sesuatu secara penipuan ! ini semua tak adil ! tak adil ! tak adil ! tak adil !
aku sendiri pun tak faham haruskah itu berlaku ? lumarah kehidupan katakan ? ke merana kan kehidupan ?
tak la whatever beb !